Info&pytanie

Taaa to nie rozdział...
Informuję, że rozdziały będą się pojawieć co niedziele. No chyba, że w tygodniu uda mi się napisać np. 2 rozdziały. Wtedy jeden z nich dodam wcześniej, a drugi zostanie na niedziele. Mam nadzieje, że taki układ Wam się podoba...
A teraz pytanie: Gdybym założyła bloga z nowym opowiadaniem, o czym miało by być. O bohaterach A&A, czy raczej o Rossie, R5, Laurze itp.?
Prosze o odpowiedzi w komach (można anonimowo, prawdopodobnie wyłączyłam weryfikacje obrazkową)
Pozdrawiam!!!
Ulcia ♥♡♥

7 komentarzy:

  1. Ja bym wolała o A&A, ale zrobisz, jak będziesz chciała ;)
    ~JulkaXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie o Rossie, R5 i Laurze

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tam obojętnie.Ważne,żeby było.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę o A&A, ale zrób jak uważasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. O Rossie R5 i Laurze moim zdaniem :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, ale chyba o Rossie, Laurze i R5, bo masz już bloga o A&A

    OdpowiedzUsuń