Powrót? Niekoniecznie...

Hej! Nie było mnie sama nie wiem ile... W tym czasie nawet nie dotknęłam laptopa (dziwne...) Chyba po prostu miałam doła (nie wnikać). Ale wracając do bloga, czytałam dzisiaj wszystkie moje rozdziały. Moim zdaniem wszystko wyszło bezsensu, fatalnie i nie mogę się nadziwić tym wszystkim miłym opiniom. Postanowiłam zamknąć bloga, może kompletnie usunąć? Nie wiem... Temat tego opowiadanie sam w sobie mi się podoba, toteż w między czasie (może) założę nowego bloga, z opowiadaniem o podobnej tematyce. Tu mi po prostu coś nie pasuje...

Na razie tyle ode mnie. Lecę poczytać inne blogi o A&A- Mam spore zaległości...

PS
Od niedawna mam nową ksywkę Cherry- od dzisiaj (13 czerwca), tak się podpisuję pod postami i to moja nowa nazwa :)

Pozdrowionka! 
~Cherry 



22 komentarze:

  1. "Moim zdaniem wszystko wyszło bezsensu, fatalnie i nie mogę się nadziwić tym wszystkim miłym opiniom." ty chyba żartujesz? -.-
    Twoja historia jest inna od innych i w tym jej cały urok. Jeśli usuniesz tego bloga to obiecuje, że cię znajdę i zamorduje -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty chyba żartujesz????!!!Ten blog jest wspaniały!!!!! Cudowny!!!!! Bombowy!!!!! Fantastyczny!!!!! Genialny!!!! Kocham tego bloga!!!! To jeden z najwspanialszych blogów o Austinie i Ally jest kompletnie inny od reszty blogów o tej tematyce dzięki czemu jest tak bardzo ale to bardzo wyjątkowy i oryginalny!!!!!! Bardzo cię proszę abyś nie usuwała tego bloga i pisała dalej to genialne opowiadanie!!!!! Wszystkie rozdziały które do tej pory napisałaś po mimo że jest ich jak na razie tylko 4 są boskie!!!! Jedyne co jest bez sensu to ta notka o tym że chcesz usunąć ten fenomenalny blog!!!!!! Powtórzę raz jeszcze kocham tego bloga!!!!!! Ja cię błagam nie opuszczaj tego bloga pisz na nim dalej i go nie usuwaj!!!!! Mam nadzieję że po przeczytaniu tego komentarza zmienisz swoje zdanie i będę mogła dalej czytać,śledzić i komentować losy bohaterów tej wspaniałej historii którą tu piszesz!!!!! Myślę też że mogę cię zapewnić że nie jest to tylko moje zdanie na ten temat ale i wszystkich fanów zarówno twoich jak i twojego rewelacyjnego bloga!!!!! Więc mam nadzieję że jeszcze kiedyś za jakiś czas jednak pojawi się tu następny rozdział który z pewnością będzie wystrzałowy!!!!! Będę cierpliwie czekać!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, ale nie mogę kontynuować bloga... Temat mi się w miarę podoba, ale bohaterowie są za starzy- może kierowanie kimś dorosłym mnie przerosło? Nie mam weny i jakoś ciężko mi się piszę. Próbowałam pisać rozdział 5, ale nie miało to ładu i składu. Jeszcze popróbuję, ale teraz zauważyłam mój główny błąd: jestem 13-latką, a opisuje życie 30-latków. To dla mnie za duże wyzwanie. Powinnam dać im góra 23 lata. I mniej, więcej tyle będą mieli w moim nowym opowiadaniu, które być może kiedyś powstanie. Mam nadzieję, że zrozumiesz...
      -Cherry

      Usuń
    2. Taka szkoda :( a tak mi sie podobało tak bardzo baaaardzo
      Mam nadzieję ze ten nowy powstanie szybko, sama się targnęłam i własnego założyłam i przydąłaby mi się jakaś inspiracja.
      czekam na twój wielki powrót :D

      Usuń
  3. Żarty cię siebie trzymają.
    Jak możesz zawiesić tak cudownego i wspaniałego bloga!
    Mówisz, że tematyka tego opowiadania ci się nie podoba, a to właśnie w niej jest cały urok tego jakże wspaniałego i innego opowiadania!
    Jeśli zawiesisz, to obiecuję, że cię znajdę i zamorduję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że temat sam w sobie mi się podoba, ale go (jak to mam w zwyczaku) sknociłam...
      I szukaj, ale nie znajdziesz. Warszawa-duże miasto...

      Usuń
  4. chcesz zawiesić tak fajnego bloga?
    szkoodaa ;((

    OdpowiedzUsuń
  5. Coooo? jak możesz tak pisać twój blog ten cudowny wspaniały niesamowity ....blog.
    Nie czytałam lepszego .Ale szanuję twoją decyzję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę pisz dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kontynułuj tego bloga i zacznij nowego bloga który zrobisz jak chcesz ale ten twoim zdaniem może być "bez sensu,, ale nam to się podoba ale zrobisz jak chcesz ja po prostu ploseee lub zrób jeszcze 2,3 rozdziały i zakończ tego i zacznij nowego plissska

    OdpowiedzUsuń
  8. ten blog jest wspaniały, cudowny. pisz dalej proszę!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. weź długopis i kartkę
    1 Napisz imię płci przeciwnej
    2 Który kolor najbardziej lubisz: czerwony, czarny, niebieski, zielony, żółty
    3 Pierwsza litera twojego imienia
    4 Miesiąc urodzenia
    5 Który kolor bardziej lubisz czarny czy biały
    6 Imię osoby tej samej płci
    7 Ulubiony numer
    8 Wolisz jezioro czy morze
    9 Napisz życzenie mozliwe do spełnienia

    Skończone zobacz ponizej
    Odpowiedzi
    1 kochasz tę osobę
    2 jeżeli wybrałaś wybrałes:

    czerwony- twoje życie jest pełne miłości
    czarny-jestes konserwatywny/a i agresywny/a
    zielony- twoja dusza jest zrelaksowana i jestes osaba na luzie
    niebieski- jestes spontaniczny/a kochasz całusy pieszczoty tych, których kochasz
    żółty- jestes bardzo szczesliwa osobą i udzielasz dobrych rad tym keórzy sa w dołku
    3 A-K- masz w sobie dużo miłości ktora ofiarujesz bliskim i przyjaciołom
    L-R- próbujesz cieszyć sie życiem na maxa a twoje życie uczuciowe wkrótce rozkwitnie
    S-Z- lubisz pomagac innym a twoje życie uczuciowe wygląda bardzo dobrze

    4 Styczeń-czerwiec- rok minie ci bardzo dobrze i odkryjesz ze zakochasz sie w kims zupełnie nieoczekiwanym
    Lpiec-wrzesien- będziesz miala wspanialy rok i doswiadczysz duza zmiane w zyciu na lepsze
    Pazdziernik-grudzień- twojeżycie uczuciowe nie będzie zbyt wspaniałe ale w końcu odnajdziesz bratnia duszę

    5 czarny- twoje życie obierze inny kierunek co będzie dla ciebie bardzo korzystne
    biały- będziesz mieć przyjaciela któremu mozesz całkowicie zaufac i zrobiłby dla ciebie wszystko choc ty mozesz sobie z tego nie zdawac sprawy

    6 ta osoba jest twoim BFF
    7 to ilosc twoich przyjaciół w zyciu
    8 Jezioro; jesteś lojalnym przyjacielem kochanką/kiem
    Morze:jestes spontaniczny i lubisz zadowalac ludzi
    9 to zyczenie spełni sie tylko wtedy gdy wstawisz ten test do 5 innych odpowiedzi w ciągu godziny. wklej je do 10 innych komentarzy a twoje marzenie sie spełni przed twoimi urodzinami!
    TO NAPRAWDĘ DZIAŁA!

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i jsstes młoda masz 13 lat ale popatrz na to z innej strony te wszystkie komentki jakie zostaly napisane przez twoich "fanów,, są naprawdę szczere nie dziwię się że masz tyle wyswietlen bo mi też ten blog się podoba a uwierz mi jestem naprawde wybredna ;-) mam nadzieję że nie usuniesz bloga i przemyslisz swoją decyzjie jeszcze raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ona powiedziała :. lubisz mnie?"
    | On powiedział "nie".
    | Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.
    | Znowu powiedział "nie".
    | Zapytała wiec jeszcze raz:

    | " Jestem w twoim sercu?"
    | Powiedział "nie".
    | Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś
    | płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".
    | Smutne - pomyślała i odeszła.
    | Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,
    | kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,
    | tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,
    | jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,
    | tylko umarłbym z tęsknoty."
    | Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że
    | Cię kocha.
    | Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim
    | życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy
    | telefonie albo w szkole.
    | Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się
    | tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w
    | 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.
    | Jutro rano ktoś Cię pokocha.
    | Stanie się to równo o 12.00.
    | Będzie to ktoś
    znajomy.
    | Wyzna Ci miłość o 16.00
    |Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze sam

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli zawiesisz tego bloga to ja się powiesze

    OdpowiedzUsuń
  13. Wróć do nas proszę :,(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie czytałam lepszego bloga. Piszesz genialnie i bardzo chciałabym zobaczyć jak zakończy się ta historia. Proszę, zastanów się jeszcze raz i pamiętaj, że kochamy twoją twórczość.

    OdpowiedzUsuń
  15. OOO szkoda bo to był super blog a może miałabyś ochotę wpaść na mojego bloga? i dać koma? tu link:
    http://rauramyhistory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju kiedy znowu zaczniesz piasć

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawiesiłaś tak wspaniałego bloga proszę wróć do nas

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć, zapraszam :)
    https://austinallyja.blogspot.com/2019_07_05_archive.html

    OdpowiedzUsuń